مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گلدان پلاستیکی آویز ساده تزیینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات گلدان پلاستیکی آویزسفارش عمده گلدان پلاستیکی ساده تزیینی

گلدان پلاستیکی ساده تزیینی از جمله گلدان هایی است که برای برای زیبایی در گلخانه های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه گلدان ها به صورت آویز تهیه می شود. خرید این محصول در گلخانه ها و مراکز فروش گل ها انجام می پذیرد. به دلیل این که از جنس پلاستیک اینگونه گلدان ها تهیه می شوند، بسیار سبک هستند و کارایی مناسبی دارند.

فروش گلدان پلاستیکی آویز ساده تزیینی

مشخصات گلدان پلاستیکی آویز

مشخصات گلدان پلاستیکی آویز

گلدان پلاستیکی آویز در سایز های متنوع و رنگ های مختلفی تهیه می شود. این گونه گلدان ها دارای مشخصه های خاصی هستند .معمولاً این گلدان ها به وسیله یک قلاب به مکانی وصل می شوند تا حالت آویز پیدا کند. این گونه گلدان ها به وسیله سه یا چهار پایه محکم به آویز وصل شده اند و آنها نیز از جنس پلاستیک هستند .

به دلیل اینکه گلدان های آویز سبک هستند، می تواند به راحتی در آن گل های متفاوت را قرار دهید. همچنین گلدان های آویز در رنگ های متنوعی تولید می شوند تا زیبایی خاصی را به مکانی که شما می خواهید از آن استفاده کنید، بدهند.گلدان های آویز را باید در مکان هایی نصب کنید که در هنگام آب دادن، اضافه آب آن بر روی زمین نریزد و موجب کثیفی نشود .

به دلیل اینکه پلاستیک مقاوم است ،اینگونه گلدان ها بسیار مستحکم هستند و در مدت زمان طولانی می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین گلدان های پلاستیکی به ندرت می شکنند و این یک مزیت بسیار عالی برای این گلدان ها می باشد.

سفارش عمده گلدان پلاستیکی ساده تزیینی

سفارش عمده گلدان پلاستیکی ساده تزیینی

سفارش گلدان تزیینی به صورت عمده توسط هتل ها، رستوران ها و پاساژها و مراکزی که به زیباسازی فضای داخلی و خارجی خود اهمیت می دهند ، صورت می پذیرد .این گلدان ها در حجم زیاد خریداری می‌شود و قیمت آن ها بسیار ارزان تر از عرضه آن به صورت تکی می باشد. همچنین بسیاری از سایت ها و فروشگاه های پلاسکو در فضای مجازی وجود دارد که به عرضه انواع گلدان های پلاستیکی با مشخصه های خاص می‌پردازد .

به دلیل اینکه در این روش دست واسطه ها حذف می شود، قیمت این کالا مقرون به صرفه خواهد بود .همچنین در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود و شما می توانید تعداد زیادی از گلدان ها را در سایت اینترنتی مشاهده کنید و سپس با توجه به کارایی و زیبایی آن اقدام به خرید نمایید. گلدان های پلاستیکی برای بازارهای داخلی و خارجی تولید می‌شود. بیشتر این گلدان ها برای عرضه به صورت صادرات به کشورهای همسایه از جمله عراق و پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شوند.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید